ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Απλά μαθήματα …Φυτολογίας !

Είμαστε στη Β΄τάξη του Γυμνασίου (1964-1965) με καθηγητή, στο μάθημα της Φυτολογίας, τον Μαλεξιανάκη.
Είχε πληροφορηθεί ότι “έπιανε” το χέρι μου στο σχέδιο και με είχε επιστρατεύσει , όταν είχαμε μάθημα Φυτολογίας, να μένω μέσα στο διάλειμμα και να σχεδιάζω στον μαυροπίνακα , με χρωματιστές κιμωλίες , τα σχέδια από το βιβλίο του μαθήματος, που επρόκειτο να μας παραδώσει !
Έπρεπε να είμαι γρήγορος και σωστός στο σχεδιασμό, γιατί διαφορετικά κινδύνευα να χάσω …μερικές τρίχες από τη φαβορίτα μου!
Από το τετράδιο - που παράλληλα και υποχρεωτικά διατηρούσα (όπως και οι άλλοι συμμαθητές μου) - είναι τα σκίτσα της ανάρτησης, μαζί με τη περίληψη του μαθήματος.


ΥΓ : ΠΡΟΣΟΧΗ ! Μη ξεχάστε να έρθετε διαβασμένοι στη Φυτολογία , το Σάββατο 18 Οκτώβρη στη ψησταριά ΅ Η Ρούμελη΅. Διαφορετικά κουρέψτε τις φαβορίτες σας, για να μη σας τις …βγάλω (κατ΄εντολή Μαλεξιανάκη) ! .  









2 σχόλια:

  1. (Τα πάρα κάτω σχόλια είναι από δικό μου fb).

    Xaralampos Andrikopoulos: Ωραίες σχολικές αναμνήσεις,Γιώργο μου.

    Nikos Papastamatiou Α, ρε ο "φασίολος"...καλός άνθρωπος.

    Ιωάννης Πισιμίσης ΑΞΙΟΣ !!!!

    Sia Filh ΘΑΥΜΑΣΙΑ !!!!!


    Γιάννης Βέργος : Αναμνήσεις...Ευτυχώς και μπράβο που έχει φυλάξει αυτά τα τετράδια!!!Να μάθουν οι τωρινοί δάσκαλοι, καθηγητές και μαθητές, πως τότε μαθαίνανε τα γράμματα...Χρήσιμα για την ζωή πράγματα και για "τον φασίολον τον μέγα!!΄"Και την καλλιγραφεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. (Τα πάρα κάτω σχόλια είναι επίσης από δικό μου fb).

    Ιωάννης Πισιμίσης : Πράγματι πολύ καλή δουλειά !! Αξιέπαινη και η κίνηση του αείμνηστου καθηγητή μας Μαλαξιανάκη να την .. εκμαιεύσει !!!

    αργυρω αθανασιαδου: Πράγματι, πολύ ωραία δουλειά.. Πολύ όμορφα τετράδια... Δεν υπάρχουν τέτοιες εργασίες στις μέρες μας..

    Γιώργος Πισιμίσης : Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια , αν και το ζητούμενο δεν ήταν να αναδειχθούν τα σκίτσα (...τώρα που τα ξαναβλέπω έχουν λάθη . ίσως και λόγω της τότε νεανικής μου βιασύνης) αλλά να επισημανθεί η σοβαρότητα με την οποίαν αντιμετώπιζαν οι καθηγητές μας στο Γυμνάσιο ακόμα και δευτερεύοντα μαθήματα. Θυμάμαι τον Μαλεξιανάκη να μας αιφνιδιάζει τακτικά , βάζοντας τεστ γνώσεων σε όλη την ύλη της Φυτολογίας - που μέχρι τότε μας είχε παραδώσει- προκειμένου να διαμορφώσει την βαθμολογία μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή