ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Καλοκαιράκι έχει η καρδιά μου...



     Το blog μας πάει παραλία…
     Μεγάλωσε πια , πήρε τα κουβαδάκια του και σε λίγο θα βάλει τα μπρατσάκια να βουτήξει στα γαλανά νερά !
     Με καμάρι εμείς οι 69 άρηδες πατεράδες του θα το παρακολουθούμε από κοντά και διαρκώς, όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι  μέσα από τα laptops, στην παραλία ή όπου αλλού βρεθούμε….
      Ήδη κάποιοι την έχουν κάνει με ελαφρά πηδηματάκια όπως ο Αποστόλης που πίνει τις ρακές με τον Μανόλη στα Χανιά , ο Λεωνίδας που έχει αράξει στα βουνά της Αρκαδίας και ο Θανάσης που σαλπάρει σε πελάγη ευτυχίας ....για Σέριφο ! 




Το τραγούδι που μας θυμίζει νοσταλγικά, τα καλοκαίρια της δεκαετίας του 60!
Ερμηνεύει η Γιοβάνα. Μουσική Σπήλιος Μεντής. Στίχοι Ίκαρος




Επιμέλεια ανάρτησης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΙΣΙΜΙΣΗΣ

13 σχόλια:

  1. Καλό Καλοκαίρι σε όλους μας !
    Και να καλωσορίσουμε στην παρέα μας τον συμμαθητή μας ΚΩΣΤΑ ΜΗΣΙΑΚΟΥΛΗ, που χθες το απόγευμα με ένα πολύ συγκινητικό τηλεφώνημά του, δήλωσε παρών στο blog μας και στις μελλοντικές μας μαζώξεις.
    Κώστα "ως ευ παρέστης" και περιμένουμε και όλους τους υπόλοιπους συμμαθητές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πριν απο λίγο με πήρε και μένα ο Κωστας και αμέσως ήλθε στο μυαλό μου εκείνο το ξανθό αγόρι με τη φράτζα στα αριστερά και την υπεεροχη καρδιά. Κάτι πάλευα στον κήπο στα Χανιά(δεν έπιναν ρακες με τον Πουλή) και μιλώντας απ´ το κινητό δεν είπαμε παρά πολλά,δώσαμε όμως υπόσχεση να βρεθούμε στην Αθηνα πριν την 1η του Οκτώβρη . Κλείνοντας το τηλέφωνο είχα μια γλυκιά γεύση νοσταλγίας και ξέχασα μονομιας τη μέση μου απο το σκαψιμο. Καλώς ήρθες Κώστα και νασαι σίγουρος θα ανταμωσουμε γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Καλοκαίρι σε όλους τους 69ρηδες.
    ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ
    Σε όποιον θελήσει να εκπαιδευτή στις νέες συνθήκες διαβίωσης λόγο μεσοπρόθεσμου, εφαρμόζουμε σύγχρονα προγράμματα αγροτοτουρισμού με δωρεάν διαμονή κάτω από ελιές με στρώμα την γη και σκέπασμα τον ουρανό με τα άστρα, διατροφή, εφόσον γνωρίζουν από ραβδοσκοπισμό για εξασφάλιση νερού, κυνήγι, ψάρεμα και οποιαδήποτε άλλη μέθοδο εξασφάλισης τροφής.
    Μπάνιο καθημερινά σε παραλίες τις περιοχής μας. πιστοποιημένες με μπλε σημαίες.
    Θα μας βρείτε στην Κορινθία, Δ.Δ.Εξαμιλίων Δήμου Κορίνθου.
    Θέλετε και άλλα;;;
    Αχαααάριστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είπαμε νάρθουμε για διακοπές Α.Δ.Χ.
    Όχι να μας βάλεις να σκάψουμε και να ρίξουμε μπετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πες τα ρε psms γιατί ο Μητσους μας πέρασε για Αμερικανακια και θέλει να μας στρώσει στη δουλιά με αφορμή το μεσοπρόθεσμο. Κουμπαρε ασε τα σάπια και τα εκπαιδευτικά δεν τσιμπαμε, χάνοι είμαστε; Κοιτά να βγάλεις κάνα χταπόδι για το ουζάκι στη Σαρωνίδα γιατί βλέπω να τη βγάζουμε με γαύρο μαρινατο μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αποστόλη πρόσεχε,
    μη μου φας το "p" και με κάνεις "sms".
    Με λένε pcmc όχι psms !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από τη φωτογραφία είναι σαφές, ότι το blog μας "πλατσουρίζει" στα νερά του Λούσιου ποταμού!
    Το πήγε μέχρις εκεί ο Λεωνίδας, από τη Νυμφασία που παραθερίζει, για να δροσισθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δημήτρη έχω και γω κάτι κάγκελα για βάψιμο αν ενδιαφέρεσαι. Πάντως κοντά είμαστε ρίξε κανα τηλέφωνο να βρεθούμε εγώ δεν έχω το δικό σου.
    mccp καλώς μας ήρθες, όμως δεν μπορώ να καταλάβω που τον είδες το Λούσιο.
    Το videoclip θαυμάσιο.
    Σοφιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοφιστή ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.
    Εκτιμώ ότι μόνο εκεί, θα πήγαινε για μπάνιο το blog μας, ο Λεωνίδας.
    Στη Γορτυνία στον περι(λ)ούσιο λαό του θεού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mccp,περί περιούσιων κλπ. θα ξέρουμε τη δευτέρα
    το πρωί.κάτι άλλο τώρα,τηλεφώνησε ο γιάννης ο
    μερέβης,έχει κάποιες πολύ σοβαρές γαρίδες και
    θέλει να τις φάμε,αν έχει μείνει κανείς αθήνα
    και ενδιαφέρεται,ας πάρει τηλέφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σοφιστή, μόλις τελειώσω την πλακόστρωση που ξεκίνησα, θα βάλω μπροστά βάψιμο οπότε συζητάμε την συνεργασία.
    Στο χωριό έχω μόνο κινητό σ'αυτή τη φάση και είναι 6977344358.
    Θα είμαι στο χωριό μέχρι το τέλος Αυγούστου τουλάχιστον.
    Δυστυχώς δεν έχω ούτε εγώ το τηλέφωνο σου και δεν έχω μαζί τον κατάλογο μου, συγνώμη.
    Επειδή δεν έχω σκοπό να ανεβώ Αθήνα (εκτός σοβαρότατου γεγονότος ) κανε μου μια κλήση σε παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    Εμείς δεν έχουμε γαρίδες εδώ, αλλά κάθε Σαββάτο υπάρχει γουρουνοπούλα σε τοπικό ταβερνάκι καταπληκτική.
    Όσοι πιστοί προσέλθετε.
    Θα μας βρείτε 3χλμ. νότια της Κορίνθου στο Δ.Δ. Εξαμιλίων.
    Πρέπει να προηγήθη απαραίτητα παραγγελιά γιατί γίνετε ανάρπαστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημήτρη ελήφθη, θα σου τηλεφωνήσω. Το δικό μου 6947699513.
    mccpδεν αμφιβάλλω για τις περί Λούσιες προθέσεις του Λεωνίδα, αλλά στη φωτογραφία πρόκειται για πολύ λαχταριστή θάλασσα που δεν βλέπουν ούτε στο όνειρό τους οι περί τη Γόρτυνα.
    Σοφιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή