ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019

50 χρόνια απόφοιτοι ! Από τη συνάντησή μας στις 12/10/2018 (Μέρος 1ο).


Τα πρώτα στιγμιότυπα από τη πρόσφατη (Σάββατο 12/10/2019) - 11η τακτική φθινοπωρινή - συνάντηση της Τάξης μας, που φέτος συμπίπτει με τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την αποφοίτησή μας από το ΣΤ Γυμνάσιο Αρρένων Αθηνών (1969-2019) σε ταβέρνα του Παλαιού Φαλήρου. Παραβρέθηκαν και συμμαθητές μας από Αγγλία, Σουηδία και Κύπρο. 
Υ.Γ Περισσότερα – παρουσιολόγιο ,φωτογραφίες, video, και παραλειπόμενα - σε επόμενες αναρτήσεις μας.














12 σχόλια:

  1. Chrysostomos Chrysostomou
    καλά ποιο αιώνα μ.Χ, εγεννηθηκετε ‼️ Να ζήσετε και να χαίρεστε την φιλία σας και ότι καλό ‼️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Πισιμίσης
      Μαθουσάλες, Χρυσόστομε!!!...Ευχαριστούμε πολύ!

      Διαγραφή
    2. Τι ηττοπάθειεα είναι αυτή, άκου Μαθουσάλες.
      "Άμμες δε γ' ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε' (Εμείς είμαστε αν θέλετε δοκιμάστε).
      Ο Γιώργος είπε "αιώνιοι συμμαθητές" εγώ λέω "αιώνιοι έφηβοι", κι όποιος έχει αντίρρηση ......

      Διαγραφή
  2. Matina Pisimisi
    Πόσο όμορφες είναι τέτοιες συναντήσεις! 50 χρόνια... απίστευτο! Τα πλησιάζουμε με τις συμμαθήτριές μου, οπότε, πρώτα ο Θεός, θα γιορτάσουμε κι εμείς. Να είστε όλοι καλά και να ανταμώνεστε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Πισιμίσης
      Αμήν και στα δικά σας , Ματίνα μου ! Σε ευχαριστούμε πολύ.

      Διαγραφή
  3. Γιά όσους μου ζήτησαν την διεύθυνση της ιστοσελίδας μου
    είναι http://gcamb.gr
    και http://users.ntua.gr/gcamb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρά Ζούντα
    Μπράβο σας!
    Να είστε όλοι γεροί και
    να ανταμώνετε χαρούμενα,
    για πολλά-πολλά χρόνια
    ακόμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νικόλης Φίλης
    Αν ήμουν του Γυμνασίου σας.... θα ήμουν μαζί σας. Αλλα σας χαίρομαι, σαν να ήμουν εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Stamatios Kousouris
    Σε ολα τα 69-ράκια,αν και μας ακολουθούν με 1-χρόνο πλην, τους ευχομαι και εκ μέρους των 68-ράκιδων καθ οσον εχω την ομόφωνη και ατυπον προεδρία, να τα πολλαπλασιάσουν με γενική για ολους υγεία, χαρα, ευτυχία, ξεγνοισιά, καλοπέραση, και παππουδικά και μή καθήκοντα. Παιδιά χρόνια σας πολλά και πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βαγγέλης Γαβαλάς
    Πάντα καλά & πάντα ακμαίοι .. να βρίσκεστε και να περνάτε όμορφα ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρηνη Πριντζιπα
    Να ειστε παντα καλα και να γιορταζετε!οσο περνουν τα χρονια αυτες οι συναντησεις αποκτουν μεγαλυτερη αξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή