ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Μεγάλη Τρίτη (23/4/2019), ο καθηγητής με τον μαθητή στο ψαλτήρι.

Στο ψαλτήρι της εκκλησίας, στη Νυμφασία Γορτυνίας (πατρίδας του συμμαθητή μας Λεωνίδα Γιαννημάρα) , βρέθηκα ξανά χθες  Μ. Τρίτη προσκεκλημένος  από τον  καθηγητή μας κ. Κώστα Γιαννημάρα Φιλόλογο.
Με εντυπωσίασε για μια ακόμα φορά  η εξαιρετική ικανότητα στην ψαλτική, του 85χρονου καθηγητή μας , που είναι  άριστος γνώστης της Βυζαντινής μουσικής  και η καθ’ όλα  άρτια εκτέλεση του δεκάλεπτου τροπάριου της Κασσιανής από τον ίδιο , που με κατάνυξη παρακολούθησε το εκκλησίασμα.
Εγώ περιορίστηκα σε διάβασμα του Εξάψαλμου…  
Γιώργος Πισιμίσης






10 σχόλια:

  1. Dimitris Argyros
    μιας και εισαι εκει,δωσε του την αγαπη μου,τις ευχες μου και αειντε καλο πασχα και σε σενα [τυχερε]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Demos Tzamaloukas
    Φίλε καί εν Χριστώ αδελφέ Γιώργο, στέλνω σε σένα και στον κύριο Γιαννημάρα τις καλύτερες ευχές μου γιά ένα Καλό Πάσχα καί Καλήν Ανάστασιν. Παρακαλώ σε όπως διαβιβάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Stamatios Kousouris
    Υγεία σε ολους σας , πάντα τέτοια και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ να εχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βαγγέλης Γαβαλάς
    Βοήθεια σου και Καλή Ανάσταση Γιώργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΛΑΡΗΣ
    Γιώργο δώσε τις ευχές μου , θα ειμαι ΤΡΙΠΟΛΗ και ίσως συναντηθούμε .....Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΚΩΤΣΑΣ
    Γιώργο, Καλή Ανάσταση με τις καλύτερες ευχές μου για σένα και την οικογένεια σου. Σε παρακαλώ να τις διαβιβάσεις και στον αγαπητό καθηγητή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nektarios Vazaios
    Καλη Ανασταση!!! Το σεβασμο και την αγαπη μου στον Καθηγητη της καρδιας μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βοηθώντας είναι ο μόνος τρόπος να προσφέρουμε την αιώνια αγάπη κάποιου στον κόσμο για να είμαστε κοντά στον Θεό και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Κάθε άτομο που χρειάζεται οικονομική βοήθεια έχει λογικό λόγο. Γι 'αυτό, επενδύουμε και προσφέρουμε δάνεια, γρήγορα δάνεια και εγγυημένα διαθέσιμα σε όλους τους ανθρώπους με την ικανότητα να το αποπληρώσουν. Το επιτόκιο είναι 3% με πολύ απλές συνθήκες που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση. Οι μεταφορές μας είναι ασφαλισμένες από την τράπεζα για ασφάλεια συναλλαγών. Για οποιαδήποτε αίτηση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες και θα είστε απόλυτα ικανοποιημένοι.

    Email: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33 756924191

    ΑπάντησηΔιαγραφή