ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

O χαιρετισμός του καθηγητή μας Κώστα Γιαννημάρα και οι σκέψεις του Ηλία Π. Γιαννιά για τα 50χρονα της αποφοίτησης (Τάξη 1968).



Α) Το κείμενο που υπαγόρευσε ο Δάσκαλος Κώστας Γιαννημάρας ,στον Ηλία Γιαννιά προχθές 6/6/2018 στις 21:00 που ήμαστε όλοι στην ταβέρνα :

"Αγαπητοί μου μαθητές καί αξιότιμοι κύριοι. 
Με τήν αύρα τού Μαινάλου σάς διαμηνύω τήν αγάπη μου και τίς γλυκές αναμνήσεις πού μού χάρισε η τύχη αγαθή νά σάς έχω μαθητάς μου καί να σάς καμαρώνω γιά τή διαχρονική ψυχική σας συναδέλφωση πού σάς διεμόρφωσε τό πνευματικό λίκνο τής εφηβείας σας τού ΣΤ’ Γυμνασίου Αρρένων, πράγμα σπάνιο γιά τήν ατομιστική καί αποξενωτική εποχή μας. 
Μπράβο σας. 
Με όλη μου τήν αγάπη καί τήν εκτίμηση. 
Ο καθηγητής σας.

Κώστας Γιαννημάρας "


Β) 1968-2018 : Μισός αιώνας
          Ηλία Π. Γιαννιά



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου