ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Μία συνάντηση μετά από 48 χρόνια !

Μάιος 1969 : Πενθήμερη εκδρομή στη Ρόδο , σαν τελειόφοιτοι της 6ης Γυμνασίου …
Μάιος 2017 : Συνάντηση στη Βέροια  , σαν συνταξιούχοι πλέον …

Είχαμε πράγματι πάρα πολλά να πούμε με τον συμπατριώτη και συνάδελφο μηχανικό Βασίλη Ψυχάρη , μόνιμο κάτοικο Βέροιας - 4 σχεδόν δεκαετίες – και μου δόθηκε η ευκαιρία να τον συναντήσω,  όταν βρέθηκα στα μέρη του πριν από λίγες μέρες .
Είναι αυτό που λένε, σαν να μη πέρασε μια μέρα…
Πραγματικά ιστορική και αξέχαστη η συνάντησή μας Βασίλη. Νάσαι πάντα καλά !
Γιώργος Πισιμίσης.



9 σχόλια:

  1. George Printzipas:
    Όταν εσείς πήγατε εκδρομή στη Ρόδο , το Μάιο του 1969 , εγώ υπηρετούσα τη θητεία μου στη Βέροια, στην 188 Π.ΠΑΡ με ειδικότητα Τοπογράφος Μηχανικός. Να που οι ιστορίες μας συναντώνται φίλε Γιώργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Πισιμίσης:
      Φίλε Γιώργο είναι αυτό που λένε: "Όταν εσύ πήγαινες (Ρόδο) ,εγώ γύριζα (Βέροια)" χα χα χα

      Διαγραφή
  2. Chrysostomos Chrysostomou:
    Πώς καταντήσαμε λοχία, ποιος είμαι εγώ, ποιος είσαι συ..... Τώρα είσαι καλύτερος Γιώργο, κι ας σε πρόδωσαν λίγο τα μαλλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Πισιμίσης:
      Χρυσόστομε το ζητούμενο είναι να να μη σε προδώσουν τα ....μυαλά !

      Διαγραφή
  3. Μαρία Χροναίου-Μπουρλάκη:
    Για 48 χρόνια, μια χαρά είσαστε Γιώργο μου. Μ.Ν.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dimitris Argyros:
    μια χαρα εισαστε και τοτε.
    Απλα τωρα εισαστε πιο ωραιοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Πισιμίσης
      Σύμφωνα με τον Μπαμπινιώτη μια γυναίκα είναι ωραία , όταν είναι της ώρας , μικρή δηλαδή ! Μεγαλώνοντας παύει εξ ορισμού να είναι ωραία αλλά μπορεί νάναι : γοητευτική, ελκυστική, συμπαθητική κλπ Οπότε Δημήτρη μου, το "ωραίοι " σου κόβεται... μετά πολλών επαίνων ! Σε ευχαριστούμε πάντως για την αντικειμενικότητά σου !

      Διαγραφή
    2. Dimitris Argyros:
      ο μπαμπινιωτης τα πιστευω του και εγω τα δικα μου γιωργη

      Διαγραφή
  5. ΚΩΣΤΑΣ ΜΗΣΙΑΚΟΥΛΗΣ:
    ΓΙΩΡΓΟ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΓΟΗΤΕΙΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ ΜΕΓΑΛΙΤΕΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή