ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Γιορτάζει ο Δημήτρης!


Χρόνια  Πολλά !
στους  συμμαθητές  μας

ΑΝΑΡΓΥΡΟΥ , ΑΡΓΥΡΟ , ΖΕΒΟΛΗ, 
ΜΗΤΡΟΚΩΣΤΑ , ΠΟΡΙΧΗ 
 ΣΑΚΛΑΜΑΚΗ & ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ


                Στην εικόνα αυτή ο άγιος Δημήτριος παρουσιάζεται καβαλάρης, με στρατιωτική στολή πάνω σε κόκκινο άλογο φονεύοντας με το δόρυ του, εχθρό της Θεσσαλονίκης  - τον Οκτώβριο του 1207 - έξω από τα τείχη της πόλης.



ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ - ΖΑΜΠΕΤΑΣ : "Δημήτρη μου, Δημήτρη μου" 

Από την ταινία/κινηματογραφικό έργο: Η Κόρη μου η Σοσιαλίστρια (1966) Κωμωδία
Στίχοι : Αλέκος Σακελλάριος


Επιμέλεια ανάρτησης ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΙΣΙΜΙΣΗΣ

13 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ θερμά τόσο τη στήλη όσο και τους αγαπητούς συμμαθητές που μου τηλεφώνησαν για ευχές.
    Με τη σειρά μου εύχομαι οικογενειακή και προσωπική ευτυχία, υγεία και δημιουργικότητα, στους συνεορτάζοντες.
    Για όσους (τυχόν) με αναζητούν στο κινητό και δεν με βρίσκουν, δυστυχώς το ξέχασα το μεσημέρι στο γραφείο, από αύριο.
    Αναφορικά με την εικόνα μου προκαλεί εντύπωση(τέτοια λόγια τωρα) ότι ο Αγιος μιας θρησκείας που η πεμπτουσία της είναι η αγάπη, φονεύει έναν συνάνθρωπο(έστω και) εχθρό.
    Θα μου πείτε εδώ αγιοποιήσαμε τον κατά συρροή δολοφόνο μέγα Κωνσταντίνο, ο συμβολισμός του Δημητρίου σε πείραξε(με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί).
    Πάντα όλα τα φέρνουμε στα μέτρα μας και αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ (;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά στους Δημήτρηδες της Τάξης μας και ιδιαίτερα στον παππού (πρόσφατα) Ζεβόλη και στους χορευταράδες Αργυρό και Αναργύρου!

    Υ.Γ Περιμένουμε από τους άλλους 3 Δημήτρηδες να εμφανισθούν στις συναντήσεις μας το συντομότερο δυνατόν , γιατί θα μείνουν από ...απουσίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφιστή δεν αποκλείω να προκάλεσε τον Δημήτριο ο φονευθείς εχθρός, προκειμένου να ...αγιάσει.
    Κάτι θα είχε ακούσει για το "σφάξε με αγά μου να αγιάσω"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mccp είναι μια ενδιαφέρουσα άποψη, που θα μπορούσε να ερμηνευθεί στα πλαίσια της θείας οικονομίας, τομέας στον οποίο οι κληρικοί μας ανέκαθεν διέπρεψαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πήραμε το εξής μήνυμα:

    "Γεια χαρα.
    Διαβαζω το bloc σας και μου αρεσειπολυ.Ημουν φιλος του Μπαμπη του Οικονομιδη,απο τη Χαιδελβεργη,-75 –77.Μετα εφυγα εγω και εχω χασει τα ιχνη του.Τυχαια επεσα στο bloc σας μετα απο μια επισκεψη σε ενα αλλο bloc του Γιωργου Κοζομπολη,Ελληνα εστιατορα στη Χαιδελβεργη.Εμαθα οτι ο Μπαμπης ειναι καθηγητης στο πανεπιστημιο.Στα οικονομικα.Απο τοτε ηταν grand cultur gemaide.Αν μας φερνατε σε επκοινωνιαθα το εκτιμουσα ιδιαιτερως.
    Μιχαλης Μεθενιτης,Αμοργος
    Υστερογραφο, μου χρωσταει πολλες τηγανιες πατατες
    Εγω ειμαι αποφοιτος του –68 απο Πατρα"

    Σημείωμα διαχείρισης:Το μήνυμα προωθήθηκε στον Μπάμπη για τα περαιτέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και από μένα (και μέσω του blog). Εύχομαι υγεία. Για τα άλλα φροντίζουν (;) άλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σοφιστή, Θεία οικονομία και για τον γνωστό Γεώργιο δεν έχει ακόμη ζητηθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για τον eyedoc:
    Καλώς τονε κι ας άργησε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτός είναι θιασώτης της προτεσταντική εκδοχής της (θείας) οικονομίας η οποία, όπως γνωρίζεις, αποτελεί και το (κατά τον Βέμπερ ιδεολογικό) θεμέλιο του καπιταλισμού.
    Αρα μην ελπίζεις από εκεί έλεος, όσα κεριά και αν ανάψει στην αγία Ανγκελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θανάση, πρέπει να έχεις καλό ποδαρικό, γιατί με την επανεμφάνισή σου πήρε φωτιά η σελίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όχι μόνο με την επανεμφάνιση του Θανάση, αλλά και του Σοφιστή παρακαλώ!
    Και να μη ξεχνιόμαστε το blog μας, περιμένει τις συνεργασίες σας για ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πήραμε το εξής μήνυμα:

    "Ευχαρστω παρα πολυ για το mail του Μπαμπη του Οικονομιδη.Θα επικοινωνησω το συντομοτερο μαζι του.Μετα απο 37 χροναθα εχουμε αρκετα πραγματα να πουμε.
    Διαβαζω το blog σας κοντα κοντα,και μου κανει εντυπωση η αφοσωση των συμμαθητων αποφοιτων σε ολες τις εκδηλωσεις.Ακομα και τα βντεακια ειναι εξαιρετικα.Γενικα ειναι πολυ πλουσιο και ενημερωτικο.
    Νομιζω οτι καθε ενας που θα το διαβαζε θα ηθελε να γινη φιλος.
    Αν χρειαστειτε κατι απο Αμοργο,παρακαλω ενημερωστε μας.Εμεις μενουμε μονμα εδω ηδη 7 χρονια.Αφησαμε το πρωταθλημα στις πολεις για εσας.
    Με εκτιμηση,
    Μιχαλης Μεθενιτης,
    Χωρα Αμοργου."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέτοιες μέρες, 30/10/1988 και 31/10/1985, αντίστοιχα, έφυγαν ο Τάσος Λειβαδίτης και ο Νίκος Εγγονόπουλος.
    Δεν έχω χρόνο να γράψω πολλά, όμως σαν ερέθισμα (επειδή τώρα τελευταία βλέπω και μια τεμπελιά) ένα πολύ μικρό απόσπασμα, που είναι και επίκαιρο.
    «Γι’ αυτό σου λέω.
    Μην κοιμάσαι: είναι επικίνδυνο.
    Μην ξυπνάς: Θα μετανιώσεις.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή