ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

…Νυμφασία 16-18/4/2010

Λέγαμε σε προηγούμενο σημείωμά μας ότι η όρεξή μας δεν είχε κορεσθεί. Έτσι, το τότε συντονιστικό της τάξης πρότεινε, μετά την πετυχημένη συνάντηση της πίττας, μια διήμερη εκδρομή για να τα ξαναπούμε από κοντά. Η ιδέα έγινε φυσικά αμέσως δεκτή και οι διοργανωτές της εκδρομής (Γεωργάτσος – Γιαννημάρας), πρότειναν την περιοχή της Βυτίνας.
             Για κατάλυμα επιλέχτηκε ο ξενώνας «Αγρόπολις», ένα αγροτουριστικό συγκρότημα καταλυμάτων στη Νυμφασία, το χωριό του Γιαννημάρα, λίγο πριν απ’ τη Βυτίνα. Κέντρο δραστηριοτήτων θα ήταν το συγκρότημα και το πατρικό σπίτι του Λεωνίδα.
            .Παρά τις απουσίες της τελευταίας στιγμής, νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής 16ης Απριλίου 2010, συναντηθήκαμε λίγο μετά τη σήραγγα του Αρτεμισίου. Το παρουσιολόγιο κατέγραψε 12 άτομα. Ο Άγγελος ο Ιακώβου θα ‘ρχόταν την επόμενη μέρα και ο Δημήτρης ο Αργυρός μας περίμενε πιο πέρα, κάτω από μια καρυδιά, στο μπλε βανάκι. Αργά το απόγευμα φτάσαμε στην όμορφη Νυμφασία και εγκατασταθήκαμε. Το βραδάκι στο εστιατόριο της «Αγρόπολης» λαδώσαμε  -λίγο- το αντεράκι μας.
             Οι λεπτομέρειες της διαμονής, οι εκδρομές σε Λιμποβίτσι, Στεμνίτσα και Δημητσάνα την επόμενη μέρα,  και η φαγοποσία στο σπίτι του Λεωνίδα το βράδυ, καταγράφηκαν σε εικονοληπτική συσκευή (videocamera) για μελλοντική αξιοποίηση.
              Την επόμενη μέρα έγινε εξόρμηση στο μοναστήρι της Κερνίτσας και μετά στη Λάστα όπου στο πραγματικό “μόνος σου σερβιρίσου και αν θέλεις πλήρωσε” καφενείο «Άη Γιώργης», απολαύσαμε το καφεδάκι μας. Καταλήξαμε σε αποχαιρετιστήριο γεύμα εργασίας στην ταβέρνα «το λάθος» στην Καρκαλού και κάναμε το ΛΑΘΟΣ να επιστρέψουμε ο καθ’ ένας στη βάση του.
              Την παραγωγή του Video, ανέλαβε η «Θάνος film productions” και το DVD διενεμήθη μερικές εβδομάδες αργότερα στους συμμεθέξαντες (είναι σωστή η αντωνυμία;).
              Για την Ιστορία, στο παρουσιολόγιο κατεγράφησαν αλφαβητικά οι πιο κάτω δέκα έξι: Δημ. Αναργύρου (Χ2), Δημ. Αργυρός (Χ2), Κώστας Γεωργακόπουλος (Χ2), Σπύρος Γεωργάτσος (Χ2), Θανάσης Γιαννακάκης (Χ2), Λεωνίδας Γιαννημάρας, Δημήτρης Ζεβόλης (Χ2), Άγγελος Ιακώβου (Χ2), Στέλιος Καλπάκης.
             Για να ζηλεύουν οι απόντες, δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα, το εξώφυλλο του Video και μερικές μόνο φωτογραφίες από τις λήψεις του Άγγελου Ιακώβου πιστοποιούν τις δύσκολες ώρες που περάσαμε΄, έτσι ώστε να προετοιμαστούμε ψυχολογικά εν όψει της νέας εκδρομικής μας εξόρμησης στα Πυργιώτικα του Ναυπλίου.