ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

CERN: Βρήκαμε ένα νέο σωματίδιο, που ταιριάζει σε όσα ξέρουμε για το μποζόνιο του Χιγκς.

Ένα νέο σωματίδιο, που ταιριάζει πολύ στην περιγραφή του μποζονίου του Χιγκς, γνωστό και ως σωματίδιο του Θεού, ανακάλυψαν οι επιστήμονες του ευρωπαϊκού οργανισμού πυρηνικών ερευνών (CERN), έξω από τη Γενεύη. 

«Πρόκειται σίγουρα για μποζόνιο, και πολύ πιθανό για το μποζόνιο του Χιγκς. Βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή αλλά είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τη συνέχεια», είπαν σήμερα οι ερευνητές.

Η ανακοίνωσή τους στο αμφιθέατρο του CERN έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους συναδέλφους τους, ανάμεσα στους οποίους βρισκόταν και ο Πίτερ Χιγκς, ο βρετανός φυσικός, που έδωσε το όνομά του στο επίμαχο σωματίδιο τη δεκαετία του '60. «Ποτέ δεν περίμενα να συμβεί αυτό όσο ζω», δήλωσε συγκινημένος ο Χιγκς.

«Η σημερινή ανακοίνωση είναι απόδειξη του ταλέντου και της ικανότητας των ερευνητών. Είπα στην οικογένειά μου να βάλει την σαμπάνια στην κατάψυξη», δήλωσε ο βρετανός επιστήμονας, που παρακολούθησε συγκινημένος την ανακοίνωση μέσα στο αμφιθέατρο του CERN, του ευρωπαϊκού οργανισμού πυρηνικών ερευνών.

Μαζί του βρίσκονταν στο CERN για την ανακοίνωση και τρεις ακόμα επιστήμονες που βοήθησαν στη διατύπωση της θεωρίας για το μποζόνιο του Χιγκς τη δεκαετία του '60.

Οι ειδικοί πάντως, επισημαίνουν πως δεν πρόκειται να επιβεβαιωθεί οριστικά η ανακάλυψη πριν από τον Οκτώβριο, καθώς ο επιταχυντής σωματιδίων του εργαστηρίου πρέπει να κλείσει για εργασίες συντήρησης.

«Αν δεν ήμουν ειδικός, θα σας έλεγα ότι το βρήκαμε. Ως επιστήμονας όμως, πρέπει να τονίσω ότι πρέπει να περιμένουμε για να το επιβεβαιώσουμε απόλυτα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ραλφ-Ντίτερ Χόαγιερ, γενικός διευθυντής του CERN.

«Για να καταλάβετε τη σημασία του μποζονίου του Χιγκς, αν δεν υπήρχε αυτό, δε θα υπήρχατε ούτε εσείς», τόνισε ο Χόαγιερ απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για τη σημασία του σωματιδίου του Θεού.

Οι επιστήμονες τόνισαν επίσης ότι η έρευνα για το μποζόνιο εξελίσσεται πολύ πιο γρήγορα από ότι περίμεναν, χάρη και στην εκπληκτική απόδοση των ανιχνευτών και επιταχυντών του CERN που κατασκευάστηκαν μετά από γενιές εμπειρίας και τεχνογνωσίας, αλλά και στην απίστευτη δουλειά του τμήματος που αναλύει τα δεδομένα στους υπολογιστές.

H παρουσίαση και η συνέντευξη Τύπου των αποτελεσμάτων έγινε το πρωί της Τετάρτης, στο αμφιθέατρο του CERN στη Γενεύη. 

Παρά την απαγόρευση δηλώσεων που είχε επιβληθεί στους ερευνητές, ανεπίσημες δηλώσεις που έγιναν μέσα στην εβδομάδα αποκάλυψαν ότι οι ανιχνευτές ATLAS και CMS, κατέγραψαν ίχνη ενός σωματιδίου που μοιάζει με το μποζόνιο του Χιγκς.

Για να γίνει επισήμως δεκτή η ανακάλυψη, οι ερευνητές θα πρέπει να αποδείξουν ότι το νέο σωματίδιο συμπεριφέρεται όπως το Χιγκς.
Πηγή : ΤΑ ΝΕΑ online (4/7/2012)


Φωτογραφία από την "Καθημερινή"
 Σχετικό άρθρο http://roides.wordpress.com/2012/07/05/5july12/


Υ.Γ (9/7/12):
Ο θεωρητικός φυσικός John Ellis εξηγεί με απλό τρόπο τι ακριβώς είναι το μποζόνιο του Higgs, πριν από την συνέντευξη τύπου για τα αποτελέσματα της έρευνας στο CERN   
.http://www.videoman.gr/26703

12 σχόλια:

  1. Πήραμε το εξής σχόλιο:

    Ως παλιός φυσικός, συγκλονίστηκα με την χτεσινή ανακοίνωση του CERN ότι υπάρχει ισχυρή πιθανότητα για την ύπαρξη του σωματιδίου Higgs. Τελικά μπήκε κι αυτό το λιθαράκι (!) στο καθιερωμένο μοντέλο της φυσικής σωματιδίων. Τώρα, βέβαια, να αναμένουμε τις γνωστές αντιδράσεις της εκκλησίας και την καπηλεία της ανακάλυψης για να στηρίξει τις θέσεις της, όπως άλλωστε έκανε και με τη θεωρία του big bang.
    Προσωπικά, παραμένω οπαδός της θεωρίας του Ηράκλειτου, ο οποίος, πριν 2500 χρόνια είπε: "κόσμον τόνδε ουδείς ποτ`εποίησεν. Ούτε τις θεών, ούτε τις ανθρώπων αλλ` ήν αεί και εστί και έσται, πυρ αείζωον, απτόμενον μέτρα και σβεννύμενον μέτρα"

    Χτες γέλασα με τη γυναίκα μου, που ακούγοντας την είδηση αναφώνησε θριαμβευτικά: "o αγώνας τώρα δικαίώνεται!" και να γιατί:
    όταν της μιλούσα, πριν πολλά χρόνια, για τις 4 δυνάμεις της φύσης (ηλεκτρομαγνητική, βαρυτική, ισχυρά και ασθενή) και τα 4 αντίστοιχα σωματίδια - φορείς των δυνάμεων αυτών (φωτόνια, γκραβιτόνια, γλοιόνια και μποζόνια), επηρεασμένη από την τότε γνωστή διαφήμιση (Μπόζο - Μπόζο!) μου είπε: "εγώ πάντως, ψηφίζω μποζόνιο!"

    Τελικά, λοιπόν, όλοι μας φτιαχτήκαμε απ` τα ίδια μποζόνια. Τά ίδια;;; Γιατί εδώ στη Θάσο κυκλοφορούν στην παραλία κάτι "μποζόνια" καλύτερα απ`τα άλλα, ακόμα κι απ` την "κυρία με το βιβλίο" περί ης ο πολύς λόγος το τελευταίο διάστημα.
    Αντώνης Τυμπανίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πήραμε το εξής σχόλιο:

    Προσωπικά ήμουν σίγουρος ότι θα φτάναμε ως εδώ. Ανεξάρτητα από την χρονική στιγμή, που κας έλαχε ο "κλήρος" να βιώσουμε το γεγονός.όμως εκείνο πουθα έπρεπε να μας εντυπωσιάζει είναι η ¨δύναμη' του νου ενός φιλοσόφου που δεν είχε εργαστήρια, ούτε όργανα μέτρησης, ούτε προηγούμενες καταγραφές, αλλά είχε ένα εργαλείο - την γλώσσα - που άνοιγε δρόμους στην σκέψη και την φαντασία.
    Οι ιεράρχες του σκοταδισμού έκανα ήδη την εμφάνισή τους, ερμαφρόδιτα όπως πάντα, αλλοιώνοντας και τα ίδια τους τα κηρύγματα.
    Μη σκιάζεσαι, θα πουν πολλά και θα καπηλευθούν τον μόχθο πολλών ανθρώπων πολύ περισσότερο, σαν ενδιάμεσοι αντιπρόσωποι του "θεού" τους.
    Καλά να περνάτε τις διακοπές σας. όσο για τα παραθαλάσσια "μποζόνια" τι να πούμε εδώ στο Νότο!
    Μανόλης Πουλής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά έκανες και το ανέβασες Γιώργο, είναι άλλωστε το θέμα που δεσπόζει στην ειδησεογραφία (είναι από τις λίγες φορές που οι προτεραιότητες μας βρίσκουν σύμφωνους).
    Το τι σημαίνει είναι πολύ δύσκολο, για κάποιον μη ειδικό, να το αποτιμήσει, από ότι λένε, όμως, αυτοί που μπορούν να γνωρίζουν, κρατώντας και τις επιφυλάξεις τους, πρόκειται για συγκλονιστική εξέλιξη.
    Προσωπικά με βοήθησε (περίπου) να καταλάβω το άρθρο που είχε την καλοσύνη να μου στείλει συνημμένα ο Γιάννης και κει μένω ευχαριστώντας τον.
    Αυτό που μπορώ να κρίνω είναι οι αντιδράσεις.
    Πρόκειται για ένα θέμα για το οποίο πρέπει να ακουσθούν (αποκλειστικά) οι ειδικοί επιστήμονες και οι υπόλοιποι να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε (όσο είναι δυνατό) τη σημασία και τις προοπτικές που δημιουργούνται.
    Αντ΄ αυτού στη χώρα μας οι πρώτη που έσπευσε (κυριολεκτικά) να τοποθετηθεί είναι η κατ΄ εξοχήν αναρμόδια εκκλησία, η οποία διείδε ένα "κίνδυνο" κλονισμού της πίστης και γι' αυτό ο ιεράρχης Πειραιά εξαπέλυσε τους μύδρους του.
    Ευτυχώς στις μέρες μας αυτές οι αντιδράσεις μόνο να φαιδρύνουν το κλίμα κατορθώνουν, σε άλλες εποχές μπορεί να έκαναν και οφτούς τους ερευνητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ο Γιάννης μου έδοσε το κατ' αρχήν ερέθισμα για την ανάρτηση , κοινοποιώντας μου χθες το συγκεκριμένο δημοσίευμα και ο Αντώνης με το επίκαιρο σχόλιό του, που μου κοινοποίησε (πριν την ανάρτηση).Ακολούθησε το σχόλιο του Μανόλη (κι αυτό πριν την ανάρτηση).

      Διαγραφή
  4. Θα μου επιτραπεί να έχω μια διαφορετική προσέγγιση στην "αρμοδιότητα" ή μη της εκκλησίας σε θέματα τέτοιας επιστημονικής εμβέλειας. Μπορεί να φαίνονται "σκοταδιστικές" οι διατυπούμενες απόψεις, αλλά δεν εκφράζουν το σύνολο του κλήρου.
    Γενικά κάθε ανθρώπινη έκφραση της πνευματικής λειτουργίας της "θρησκείας" εμπεριέχει μια αμφισβήτηση σε κάθε ανατρεπτική ως προς την κυρίαρχη ιδεολογία άποψη. Κι αυτό γιατί η ύπαρξη του "ιερατείου" - αυτής δηλαδή της ανθρώπινης έκφρασης της πνευματικής λειτουργίας μιας "θρησκείας" - οφείλει να προστατεύσει την καθεστηκυία τάξη, ουσιαστικά την κυρίαρχη τάξη της περιόδου. αυτό όμως δεν συνεπάγεται a priori μια γενικευμένη αίσθηση αντιδραστικότητας.
    Στις αρχέγονες θρησκείες το ιερατείο αποτελείτο από τους πλέον μορφωμένους ανθρώπους της εποχής. Ουσιαστικά ήταν το επιστημονικό δυναμικό της περιόδου, με βασικές γνώσεις ιατρικής και βιολογίας, αλλά και μαθηματικών και φυσικής και αστρονομίας - κυρίως το τελευταίο. Αυτό διατηρήθηκε και καθ' όλη την ιστορική περίοδο και παρά τις φονταμενταλιστικές ακρότητες της πρώιμης χριστιανικής περιόδου (το κάψιμο της Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας, ο θάνατος της Υπατίας, η καταστροφή ή η δίωση κάθε παγανιστικού ιερού ή χώρου) βρέθηκαν στελέχη του - ακόμα και μέσα σε πλήρη άγνοια του τι έκαναν - να διαφυλάξουν αρχαία κείμενα σε μοναστήρια όπου απολάμβαναν την "ηδονή" της προσέγγισης διλοσοφικών και επιστημονικών εννοιών, μακριά από τον κίνδυνο να θεωρηθούν ... αιρετικοί, ή αμφισβητίες των δογμάτων της εκκλησίας.
    Η αμφιλεγόμενη αυτή στάση του χριστιανικού ιερατείου - που δεν διαφέρει σε τίποτα από οποιοδήποτε άλλο ιερατείο για τους λόγους που προανέφερα - επιτρέπει στην κορυφή του να συνεκτιμά τις επιπτώσεις κάθε νέας επιστημονικής ανακάλυψης και να προσαρμόζει τις απόψεις της έστω και ετεροχρονισμένα σ' αυτές. Π.χ. η "αναθεώρηση" της δίκης του Γαλιλαίου πριν από μερικά χρόνια από την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, ή η αποδοχή - εν μέρει ακόμα - της δαρβινικής θεωρίας της εξέλιξης των ειδών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντιγράφω εδώ ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Γ. Γραμματικάκη «Η ΚΟΜΗ ΤΗΣ ΒΕΡΕΝΙΚΗΣ»:
    " Όσο βέβαια τα επιστημονικά όργανα τελειοποιούνται, οι παρατηρήσεις γίνονται ακριβέστερες και οι κοσμολογικές θεωρίες που προτείνονται προσπαθούν να συμβιβάσουν τις απαιτήσεις της λογικής αναλύσεως, με τη μεθοδική παρατήρηση του Κόσμου. Ένας καινούργιος παράγοντας επηρεάζει στο εξής τη διαπάλη των κοσμολογικών ιδεών: Είναι η εξάπλωση της Χριστιανικής Θρησκείας, κατ’ εξοχήν στον Ευρωπαϊκό χώρο, με τα ποικίλα δόγματα και τις διακυμάνσεις της ισχύος της. Οι αλήθειες είναι, αυτή τη φορά, αλήθειες εξ αποκαλύψεως. Ωστόσο, κάποτε γίνονται προσπάθειες να εναρμονισθεί ο φιλοσοφικός λόγος με το δόγμα, κυρίως από τους πατέρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Ο Αυγουστίνος, άλλωστε, διδάσκει τολμηρά ότι «το άπειρο Ον δημιούργησε τον κόσμο από το τίποτε και τον δημιούργησε όχι εν χρόνω, αλλά μετά του χρόνου».
    Στις σχέσεις της με τον επιστημονικό λόγο, η Θρησκεία είναι εν τούτοις εξ ορισμού αντιφατική. Και συχνά καταφεύγει σε μηχανισμούς κατασταλτικούς για να αντιμετωπίσει ιδέες ανεπιθύμητες. Στους σημερινούς βέβαια καιρούς, η προσαρμοστικότητά της απέναντι στο κύρος το επιστημονικό γίνεται συχνά παροιμιώδης. Το 1981 και από την Καθολική Εκκλησία, οργανώθηκε ένα συνέδριο κοσμολογίας. Όπως ανακοίνωσε στο τέλος ο ίδιος ο Πάπας στους συνέδρους, οι επιστημονικές θεωρίες για την εξέλιξη του Σύμπαντος από μια αρχική Μεγάλη Έκρηξη είναι αποδεκτές από την Εκκλησία. Η ίδια όμως η Μεγάλη Έκρηξη δεν πρέπει να ερευνάται, γιατί είναι η στιγμή της Δημιουργίας. Και η στιγμή της Δημιουργίας είναι δουλειά του Θεού. «Είχα κάθε λόγο να είμαι ευχαριστημένος που ο Πάπας δεν εγνώριζε το θέμα της διάλεξης που μόλις είχα δώσει στο συνέδριο» γράφει ο S. Hawking, «που αφορούσε να είναι ο χωροχρόνος πεπερασμένος αλλά όχι περιορισμένος. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπήρξε ποτέ μια αρχή του Σύμπαντος, ούτε μια στιγμή Δημιουργίας»".

    Το ίδιο πάνω κάτω θα συμβεί και τώρα. θα υπάρξουν αντιδράσεις μέχρι του σημείου που η θρησκευτική δομή να απορροφήσει το αποτέλεσμα της επιστημονικής ανακάλυψης και να το εντάξει στην υπηρεσία της όποιας εξουσιαστικής δομής θα ελέγχει τα πράγματα την αντίστοιχη χρονική στιγμή.
    Έτσι γινόταν έτσι γίνεται και έτσι θα γίνεται όσο καιρό αποδεχόμαστε σαν ισότιμο συνομιλητή της όποιας κοινωνικής δομής - πολιτικής, οικονομικής, αισθητικής, φιλοσοφικής κλπ. - την δομή των εκπροσώπων μιας θρησκευτικής - οποιασδήποτε θρησκείας εξ αποκαλύψεως. Τι ζητάμε λοιπόν; Να αρνηθούμε την θρησκεία στο σύνολό της; Πολύ φοβάμαι ότι ακόμα κι αν το πετύχουμε θα αντικαταστήσουμε την παλιά θρησκεία με μια νέα. γιατί έχουμε την ψυχοβιολογική ανάγκη να πιστεύουμε σε κάτι, αφού δεν μπορούμε να πιστέψουμε στον ΑΝΘΡΩΠΟ, τον πραγματικό παρατηρητή - δημιουργό των πάντων.
    Είναι ήδη περασμένες τρεις, αργά, αύριο με περιμένει άλλη μια μέρα αγωνίας μιας σκέψης για το άγνωστο. Αυτό που με κάνει να αισθάνομαι ότι ζω αιώνες γνώσης, όπως γράφει ο Καζαντζάκης στην "Αναφορά στον Γκρέκο":
    "Βαρύ, ανεχόρταγο χρέος. Όλη μου τη ζωή πάλεψα, παλεύω ακόμα, μα όλο κι απομένει σκοτάδι, κατακάθι στην καρδιά, κι όλο ξαναρχίζει ο αγώνας. Οι παμπάλαιοι πατρικοί πρόγονοι αναδεύουνται καταχωμένοι μέσα μου, και δύσκολα πολύ, στο βαθύ σκοτάδι, να ξεκρίνω το πρόσωπό τους. Όσο προχωρώ διαπερνώντας τα απανωτά στρώματα της ψυχής μου – το άτομο, τη ράτσα, το ανθρώπινο γένος – για να βρω τον πρώτο φοβερό Πρόγονο μέσα μου, τόσο με κυριεύει η άγια φρίκη. Στην αρχή , σαν αδερφού, σαν πατέρα μου φαντάζουν τα πρόσωπα, κι ύστερα, όσο προχωρώ στις ρίζες, ένας πρόγονος μαλλιαρός, χοντρομάσελος τινάζεται από τα νεφράμου, που πεινάει, διψάει, μουγκαλιέται και είναι τα μάτια του γεμάτα αίμα. Ο πρόγονος αυτός είναι το βαρύ, ακατέργαστο θεριό που μου δόθηκε να το μετουσιώσω σε άνθρωπο. κι αν μπορέσω, αν προφτάσω να τον ανεβάσω ακόμα πιο αψηλά από τον άνθρωπο … Τι φοβερός ανήφορος από τον πίθηκο στον άνθρωπο, από τον άνθρωπο στο Θεό!"

    Καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δηλαδή τώρα μπορώ να ζητήσω αναβαθμολόγηση γραπτών από τον μπακάλη για τα 8άρια που μού έβαζε θρησκευτικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σπύρο στο τόπο μου λένε: "Ο Θεός να σε φυλάει από τα πισινά του γαϊδάρου και από τα μπροστινά του καλογέρου ..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πήραμε το εξής μήνυμα:

    Όπως λέει ο Μανώλης, όλες οι θρησκείες υπήρξαν διαχρονικά ο βραχίονας της εκάστοτε συντηρητικής καθεστηκίας τάξης. Οι μονοθεϊστικές θρησκείες ιδιαίτερα ( ιουδαϊσμός, χριστιανισμός, ισλαμισμός ), όντας πολύ πιό απόλυτες, πυροδότησαν τις πιό αιματηρές συγκρούσεις στην ιστορία.
    Και οι συγκρούσεις αυτές είναι ακόμα πιό άγριες, όταν γίνονται ανάμεσα στους οπαδούς της ίδιας θρησκείας. Θυμηθείτε τον τριακονταετή πόλεμο στην Ευρώπη, τον εμφύλιο των Εσσαίων με τους Ζηλωτές στην Παλαιστίνη, το σημερινό μίσος μεταξύ Σιϊτών και Σουνιτών Μουσουλμάνων.
    Χαρακτηριστικό τους είναι ο φανατισμός που ενσπείρουν τα ιερατεία, κρατώντας τους πιστούς τους δέσμιους, για να κουμαντάρουν το "μαγαζί" τους, καταπώς τους συμφέρει.
    Και φυσικά, κάθε επιστημονική ανακάλυψη που γκρεμίζει θέσφατα, είναι ο "διάβολος", που όταν δεν μπορούν να αντικρούσουν, πάνε με τα νερά του, διαστρεβλώνοντας και οικειοποιούμενοι ταχυδακτυλουργικώ τω τρόπω, τις ανακαλύψεις αυτές.
    Δεν αναφέρομαι φυσικά σ`όλους τους λειτουργούς των θρησκειών. Υπάρχουν φωτεινές εξαιρέσεις ιερωμένων με σημαντική προσφορά, όπως ο δικός μας Κοσμάς ο Αιτωλός ( οπαδός του διαφωτισμού ), ο μαχόμενος, δίπλα στους επαναστάτες, κλήρος της Λατινικής Αμερικής, ο επίσκοπος του Ρεσίφε στη Βραζιλία, ο πάτερ "Ανυπόμονος", σύντροφος του Άρη Βελουχιώτη, ο παπα- Πυρουνάκης πιό πρόσφατα κλπ. Τι να πει κανείς όμως για τις "κεφαλές"! Ίδε Ιερώνυμο επί χούντας και πιό πρόσφατα το Χριστόδουλο, που "δεν πήρε χαμπάρι για τα βασανιστήρια που γίνονταν επί δικτατορίας, γιατί τότε, σαν φοιτητής, διάβαζε"!
    Πολύ απλά και χιουμοριστικά, ο Νίκος Τσιφόρος, στο κεφάλαιο "Άδης" της "Ελληνικής Μυθολογίας", γράφει:
    "...... σου λέει η θρησκεία: εσύ είσαι το κέντρο του κόσμου! Κι εσύ καμαρώνεις και λες : βέβαια εγώ είμαι! Κι εκεί που το πίστεψες, σου ρίχνει ένα φάσκελο λέγοντας: όμως θα πεθάνεις ρε! Κουνήσου απ`τη θέση σου, φτύσε στον κόρφο σου, έλα που όμως το συνειδητοποιείς και σε πιάνει σύγκρυο! Όσο το σκέφτεσαι, λες ναι, πράγματι έτσι είναι. Και θα εξακολουθεί να έρχεται η άνοιξη, τα χωράφια θα γεμίζουν αγριολούλουδα και παπαρούνες, οι πεταλούδες θα παιχνιδίζουν στο φως, τα κορίτσια θα φορούν λιλά φορέματα, τα ντονέρια θα σπαν μύτες κι εσύ θα είσαι σε κάνα μνήμα, η στοργή στην αρχή θα έρχεται να σου ανάβει κάνα παλιοκάντηλο......, ύστερα θα ξεχαστείς, τίποτα κοπρόσκυλα θα κατουρούν στον τάφο σου...ποιός θυμάται τον προπάπο του;
    Ναι ρε, θα πεθάνεις!
    Σ`έριξε σε μιά στέρνα με απελπισία η θρησκεία και μετά έρχεται και σου δίνει το χέρι : θα πεθάνεις, αλλά που θα σε πάω γώ!
    Και σου τάζει ο χριστιανισμός ένα παράδεισο γαλαζοπεριβολάτο, ο ισλαμισμός ένα παράδεισο μελοπιλαφάτο με ουρί, ο βουδισμός ένα τόπο νιρβάνα και γαλήνης, κι ο καθένας διαφημίζει τον παράδεισό του σαν τουριστικό γραφείο, βιζιτέ λε καναρί...
    Σε κέρδισε έτσι η θρησκεία και σ`έχει πιά διά βίου στο χέρι της. Και δεν έχει μόνο πιλάφια και ουρί, γιατί αν δεν πας με τα νερά της, έχει και κάτι κλιβάνους που γκιουβετσιάζεις αιωνίως.
    Η θρησκεία είναι μία ανώνυμος εταρεία που εκδίδει μετοχάς επί ανυπάρκτων μεταλλείων. Και κανένας δεν έχει μέρισμα απ`αυτές τις μετοχές, μόνο το διοικητικό συμβούλιο τρώει καλά....
    Ο Άδης -προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων - δεν κάνει διακρίσεις. Εξισώνει τους πάντες και δεν τους κατατάσσει σε κολάσεις και παραδείσους..."
    Αντώνης Τυμπανίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παίδες πολύ ενδιαφέροντα τα σχόλιά σας. Βρίσκομαι εδώ και 3 ημέρες στην Θάσο και η αποτοξίνωση επιβάλει και αποχή από το ιντερνετ! Φίλε Αντώνη Τυμπανίδη διαβάζοντας τα σχόλιά σου διαπίστωσα ότι οι κοσμοθεωρίες μας συγκλίνουν. Στείλε μου ΠΜ μήπως και βρεθούμε στην Θάσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήραμε το εξής μήνυμα:

      Οπωσδήποτε θα βρεθούμε και θα τα πούμε από κοντά!
      Αντώνης Τυμπανίδης

      Διαγραφή