Όρθιοι από αριστερά:
Σελετόπουλος, Νικολάου, Παγκαλίδης,.........,.........., ΓΙΑΝΝΗΜΑΡΑΣ (καθηγητής),
Πουλής,..........., Λιάγκος, Πιερράκος, Ψυχάρης, Οικονομόπουλος, Μαυρίδης,
Προβής,............, Χατζηδήμας, Χάλαρης, Παπαλαμπρόπουλος,
Χρυσουλάκης, Παπαζάχος, Μάρκου, Μπακέλας και Μητροκώστας.
Καθήμενοι
από αριστερά: Νίκου,........., ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ (καθηγητής),
Τσαντάνης, Περάκης, Πανταζής, Σιγάλας,........... και ..............
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι πίσω από τον Γιαννημάρα είναι ο Παντελής ο Φαφαλιός και μεταξύ Σιγάλα και Νικολάου ο Κώστας ο Μαντζάκος
ΔιαγραφήΟ Νικολάου είναι δίπλα στο Σελετόπουλο 'όρθιος 2ος από αριστερά. Δίπλα στο Σιγάλα είναι ο Ματσάγκος σωστά και αν δεν κάνω λάθος ακολουθεί ο Παραβολιάσης Ανδρέας
ΔιαγραφήΠραγματικά μια ... ιστορική φωτογραφία! Το Ε2 του 1968, στην ημερήσια εκρομή στις θερμοπύλες και η αναμνηστική φωτογραφία του τμήματος - ή εν πάση περιπτώσει όσων συμμετείχαν στην εκδρομή - με τους καθηγητές. Όλοι οι συμμετέχοντες από το Ε2 αποτυπώνονται στην φωτογραφία, μια και την "τράβηξε" συμμαθητής του Ε1. Μερικά σχόλια:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Όντως το κεφάλι που διακρίνεται πίσω από τον δεξιό ώμο του Γιαννημάρα, είναι ο εξ Αιγύπτου συμμαθητής μας Παντελής Φαφαλιός, που βρέθηκε στην Ελλάδα μετά από τον διωγμό του ελληνικού στοιχείου της Αλεξάνδρειας από τον Νάσερ, μετά τον Αραβοϊσραηλινό πόλεμο του 1967.
2. Ο ... δίκην οδαλίσκης του Ρέμπραντ ... ξαπλωμένος ... χαμαί ... πρέπει να είναι ο Πανουργιάς Πανουργιάς, εκείνο τον καιρό ασχολείτο και σαν ... φωτομοντέλο.
2. Ο τέρμα δεξιά από τους καθήμενους είναι ο Αντρές Παραβολιάσης.
4. Η φωτογραφία αυτή αποτυπώνει με καταπληκτικό τρόπο τις αντιθέσεις που υπήρχαν ανάμεσα στα δυο τμήματα τότε - εφηβικές ανησυχίες που ευτυχώς τις έχουμε ξεπεράσει, εξήντα και βάλε πλέον. Ο "φωτογράφος" τοποθέτησε στο κάδρο της φωτογραφίας το ... "αντίπαλο" τμήμα εκεί ακριβώς που πίστευε ότι έπρεπε να είναι: κάτω από τα αρχ... του Λεωνίδα. Σε σχετική παρατήρηση ο Λυμπρερόπουλος θέλοντας να "αμβλύνει" τις εντυπώσεις είπε, όταν είδε την φωτογραφία, πως ίσως ο φωτογράφος να θέλησε να αναδείξει το "Κάλλος" και την "Ρώμη" του ήρωα, για να εισπράξει το αντισχόλιο - αν θυμάμαι καλά του Φαφαλιού - "από κει φαίνεται το "κάλλος" και η "ρώμη" κ. καθηγητά;"
Απόστολε ιδού έργον αστυνομικού δαιμονίου: τι απέγιναν Φαφαλιός και Πανουργιάς;
Και προς την σύνταξη: υπάρχει ένα παλιό τραγούδι που ερμήνευε η Γιοβάννα - και μάλιστα με συμφωνική ορχήστρα στην Μόσχα το 1964 με τίτλο "Ο Παντελής ο Φαφαλιός". Ρίχτο ...
Μανόλη, ο φωτογράφος του πρώτου τμήματος είναι προφανές ότι δεν είχε τη δυνατότητα να τοποθετήσει ολόκληρη την ομάδα του δευτέρου τμήματος στο συγκεκριμένο "στρατηγικό" σημείο, χωρίς τη θέλησή της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπομένως αλλού πρέπει να αναζητηθεί η σημειολογία και η ερμηνεία της.
Τώρα η ρώμη δεν μου πολυπροκύπτει από το επίμαχο σημείο (όσο τουλάχιστο μπορώ να δω), μάλλον αδικημένος ήταν ο Λεωνίδας.
Υ.Γ. Όσο θυμάμαι, για το τραγούδι της Γιοβάννας, σε έχει προλάβει ο Γιώργος στην επετειακή αφιέρωση για την εορτή του Αγίου Παντελεήμονα. Όμως και το τραγούδι και περισσότερο η εκτέλεση αξίζουν επανάληψης.