Χρόνια Πολλά !
στους συμμαθητές μας
ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΗ, ΚΑΡΑΜΟΥΖΗ & ΧΑΤΖΗ.
Ο Αθανάσιος Αλεξανδρείας, Μέγας Αθανάσιος ή Άγιος Αθανάσιος (περ. 298 – 2 Μαΐου 373) ήταν Χριστιανός επίσκοπος και Πατριάρχης Αλεξανδρείας της Αιγύπτου κατά τον 4ο μ.Χ. αιώνα. Τιμάται ως Άγιος τόσο από την Ανατολική Ορθόδοξη όσο και από την Ρωμαιοκαθολική εκκλησία. Αποτελεί έναν από τους τέσσερις μεγάλους Πατέρες της Ανατολικής εκκλησίας και έναν από τους 33 Πατέρες της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας.
Ιδιαίτερα Χρόνια Πολλά εκ μέρους μου, στους Θανάσηδες του ΣΤ1: Eyedoc (Γιαννακάκη) και Polmih (Καραμούζη Πολ. Μηχ/κό)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόστολος Λιάπης (τάξη '70) Jan 18, 2012 12:53 AM
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφε Θανάση χρόνια πολλά!!
Χρόνια Πολλά & Καλά και στους δύο του ΣΤ1 Eyedoc & Polmih αλλά και σ' αυτόν που πάντα ήτανε πριν από μένα στον κατάλογο και ας έχει χαθεί. Εμείς τον θυμόμαστε και του στέλνουμε τις ευχές μας μήπως και τις δει και παρουσιαστεί στην πίτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣγουρομάλλη ομορφάντρααααααα μου έλα και θα σου βάλω και σος για να γλιστράει.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχομαι χρόνια πολλά στους Θανάσηδες. Και όσον αφορά τον "άγιο" Αθανάσιο ήταν ένας από τους μεγαλύτερους ανθέλληνες της Ιστορίας. http://www.greatlie.com/index.php?view=article&catid=7%3A2008-09-30-17-22-04&id=328%3A2008-10-29-08-21-58&format=pdf&option=com_content&Itemid=6
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια καλά συνομήλικοι Θανάσηδες! Έχετε ένα όνομα που θα το ζήλευαν πολλοί. Να είστε καλά και θα χαρώ να σας δώ κι από κοντά στις 27!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπ' ευκαιρία, αναρωτιέμαι αγαπητέ Σωκράτη τί νόημα έχει να επισημαίνεις τις συμπεριφορές των τιμώμενων "αγίων", ειδικά αυτών που η αγιοσύνη τους "παραχωρήθηκε" από τους ομοίους τους τον καιρό του φονταμενταλισμού της εκκλησίας. Είναι γνωστός ο τρόπος που "εξαγιάζονται", ορισμένοι χαρακτήρες. Είναι λίγο, πώς να το πω, "βαρύ", σε μια ημέρα που καλοί μας φιλοι γιορτάζουν, επειδή έτυχε να τους δώσουν ένα όνομα που δεν διάλεξαν οι ίδιοι, να τους μεταφέρουμε "ενοχές" ενός ολόκληρου συστήματος.
Πιστεύω, πάντως, ότι πρέπει μέσα από άλλες αναρτήσεις να τεθούν ζητήματα που άπτονται της εφαρμοσμένης θρησκειολογίας. Είδομεν στο μέλλον.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις ευχές σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Μανόλη, νομίζω ότι ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει αρκεί να είναι τεκμηριωμένο. Όπως είχα γράψει σε προηγούμενο σχόλιό μου η ανάρτηση εικόνων και εγκωμίων για “άγιους” στην σελίδα μας με αυτόν τον τρόπο που αναρτάται δεν με βρίσκει σύμφωνο. Γιατί αν αυτή είναι μια πληροφορία δεν την βρίσκω αντικειμενική. Οπότε δεν πρέπει να μεταδίδεται. Όποιος άλλωστε θέλει να μάθει για τα πεπραγμένα και τις συμπεριφορές των “αγίων” μπορεί να ψάξει στο ιντερνετ ή σε βιβλία. Και αυτό περί “ενοχών” όσων φέρουν ονόματα “αγίων” με “ανάρμοστη” συμπεριφορά δεν στέκει. Διότι δεν είμαστε συνυπεύθυνοι για τις πράξεις τους . Και αυτό είναι προφανές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα να δεις που μπαίνεις στη σελίδα να πεις καμιά σαχλαμάρα και σου κόβεται η όρεξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά το σοκ με το Γιώργο, σήμερα μια νέα οδυνηρή έκπληξη με το συμμαθητή μας του 70. Δεν είχα τη χαρά και την τιμή να τον γνωρίσω, όμως, είναι βέβαιο, πολλές φορές διαταυρωθήκαμε (στα διαλείμματα, στις εκδηλώσεις)για σειρά ετών και μάλιστα καθημερινά.
Από όσα διαβάζω (για την προσωπικότητά του) είναι βέβαιο ότι ατύχησα που δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να τον γνωρίσω πραγματικά.
Η υπερβολή και η ευκολία στη χρήση και επίκληση λέξεων και εκφράσεων, σε κάθε ευκαιρία, τις έχει καταστήσει κενές περιεχομένου, ώστε να μην βρίσκει κάποιος λόγια που να μην ακούγονται τετριμμένα και εκφράσεις του συρμού.
΄Εστω και έτσι τα θερμά μου συλληπητήρια στην οικογένειά του και ας ελπίσουμε αυτή την οδυνηρή επανάληψη (σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα)της απώλειας να κάνουμε πολλά χρόνια να την ξανααντιμετωπίσουμε.
Μετά από αυτά τι να πει κανείς για τη "μάχη των ονομάτων". Ξαφνικά όλα φαίνονται ανούσια και μικρά, διαφωνίες περί όνου σκιάς.
Ένα μόνο. Οι προσωπικότητες και το έργο τους δεν μπορεί να αποτιμηθούν έξω από το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο στο οποίο έζησαν και διαμορφώθηκαν.
Είναι βέβαιο οι Χριστιανοί αντιμετώπισαν τους Έλληνες ως φορείς των παγανιστικών ιδεών και Έλληνας, κατά τις αντιλήψεις τους, ήταν συνώνυμο του ειδωλολάτρη.
Μ΄ αυτή την έννοια η αντιπαλότητα δεν είχε την έννοια της φυλετικής απόρριψης, όπως αντιλαμβάνεται σήμερα κάποιος τον όρο ανθέλληνας.
Θα συμφωνήσω ότι υπήρξε άκρατος δογματισμός και μεγάλος φανατισμός, όμως αυτό το διαπιστώνω, σήμερα, με την απόσταση που μου δίνει ο χρόνος και την εμπειρία όσων έχουν μεσολαβήσει.
Επίσης δεν γνωρίζω πως θα κριθούν οι δικές μας αντιλήψεις και συμπεριφορές από τον ιστορικό του μέλλοντος. Τουλάχιστον ας ελπίσουμε στην επιείκεια.
Ευθυμείτε αδέλφια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου αγίου Ευθυμίου σήμερα, αν και όπως φαίνεται δεν είχμε κανένα συμμαθητή "Μάκη" στις τάξεις μας.
Κι όσο κι αν φαίνεται παράδοξο, η λύπη που, σε οικείους και μη, προκαλεί η απώλεια μιας ανθρώπινης ζωής, προκαλεί σκέψεις θετικές. Για τον συνάνθρωπο που χάθηκε - αν και είπαμε, εξακολουθεί να είναι ανάμεσά μας, όσο υπάρχουν άνθρωποι που τον θυμούνται κι όσο ο αντίκτυπος των δράσεών του ασκεί επίδραση στην καθημερινότητά μας (αμάν ρε Πουλή, βρες κάτι καινούργιο να πεις!).
Κι αν ο φίλος μας - που καλά επισημαίνεις Σοφιστή - τον γνωρίσαμε μόλις χτες, αν και πολλές φορές διασταυρωθήκαμε στο προαύλιο του 6ου, έχει αφήσει θετικά τα χνάρια του σε τούτη τη ζήση, ας μας μείνει η θετική σκέψη να του μοιάσουμε ή και να τον ξεπεράσουμε. Πιστεύω ότι θα το χαρεί περισσότερο όπου κι αν βρίσκεται τώρα. Και αυτός και οι οικείοι του.
Και όπως βλέπεις αγαπητέ Δικαιόπολη, οι προβληματισμοί για την υστεροφημία μας φτάνουν στα όρια της επιείκιας!
Ευθυμείτε λοιπόν!
Εσείς, όμως,
ΑπάντησηΔιαγραφήόταν θα ξημερώσει η μέρα η καλή,
οπού ο άνθρωπος πια βοηθός του ανθρώπου θα είναι,
ε σ ε ί ς
να μας θυμηθείτε και να μας λογαριάσετε
με κάθε επιείκεια.
Μπέρτολντ Μπρεχτ